Avbryt

Okej
Mariestads AIF
Välj lag/grupp

God Jul och Gott Nytt År!

23 dec 2021 2 kommentarer 216 visningar
Annika Kanslist
  • 23 dec 2021 Lars-Ingvar Samuelsson

Bästa MAIF vänner

Som ordförande i huvudstyrelsen
    vill jag rikta ett stort Tack till alla medlemmar, tränare, ledare, sektionsansvariga, Gamla Maifare för sina trogna insatser i lottförsäljning och fastighetsskötsel, ledamöter i styrelsen, samt vår sammanhållande länk kanslisten.
    Ni alla som gjort det möjligt att vår fina förening kan leva vidare så väl som den gör och med tillförsikt se framtiden an.
    Njut av helgerna nu med nära och kära, så ser vi fram emot ett fint 2022.

GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR
    hälsar
    "Lall"

Rapportera

• 23 dec 2021 Arne Tengvall

Detsamma till dig Lall !
    Ditt engagemang, både då och nu, och dina erfarenheter som du använder för MAIF´s bästa, är av stort värde för MAIF.
    Vill gärna instämma i ditt tack till alla ledare, funktionärer och inte minst till de deltagare som vi har i olika grupper. Ingen nämnd ingen glömd.
    Tidigare styrelsemedlem / Arne S Tg

Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in